Kullanıcı Oyu: 0 / 5

Yıldız etkin değilYıldız etkin değilYıldız etkin değilYıldız etkin değilYıldız etkin değil
 

YILMAZ KÖYLÜ-SKEÇ

OSMAN BEY: zeki ne diyorum biliyor musun?

ZEKİ: ne diyorsunuz Osman Bey

OSMAN: geçen günkü piyango bir özel okul ya da ticarethane açalım gücümüze güç katalım ne dersin ha?

ZEKİ: gerçekten bu parayla servet kattınız Osman bey ben sizin yerinizde olsam halka birkaç hizmet yapardım mesela okul, giyecek, yiyecek yardımı falan gibi böylelikle gelecek seçimler için bir numaralı ismi olursunuz

OSMAN: gurur duyuyorum seninle zeki gurur! Zaten bir iki de geldikten sonra bunların iki katını yapacağız diye sallarız oh seçimden iki dakika sonra koltuktayız bravo sana zeki bunun karşılığını alacaksın

ZEKİ: eh bir yat alırsınız değil mi Osman Bey?

OSMAN: ne diyorsun zeki ne yatı feribot alacam feribot(gülerler)

ZEKİ: çok şakacısınız

OSMAN: vallaha?

ZEKİ: Var olun Osman Bey var olun!! (telefon çalar, telefonu Osman açar )

OSMAN: ne istiyormuş kızım kov gitsin! Ne gitmiyor mu korumaları mı dövdü ne polise mi gidecek? Tamam, söyle gelsin!! (içeri girer)

YILMAZ: (üstünde ceket içinde kazak, kravat, gömlek altında şalvar başında kepi ile) içeri girer yahu ne manyak adamlarsınız yav bir odaya girmek için bir araba adam dövmek zorunda kaldım!(ceketinin omuzlarını silerek)adamlarını iyi eğitememişsin Osman efendi. Oraya 80 kilo çuval koysan daha iyiymiş be!

OSMAN: adamların hepsini sen mi dövdün?

YILMAZ: ben tabi ne sandın sen şu bileği gördün mü? Şu bileği alimallah seksen kişi olsa dağıtırım şerefsizim

ZEKİ: sende kimsin pis herif

YILMAZ: pis öyle mi? İki gün sonra oy ver diye yalvaracağın köylüyüm ben düdük!

ZEKİ: senden oy isteyen sen gibi olsun be!

YILMAZ: ya yemedi değil mi? ne güzel yiyecektiniz fakir fukaranın hakkını

ZEKİ: kimsin sen?

YILMAZ: ben aşağı yılmaz köyü kahramanı yılmaz durmaz

ZEKİ: kaç para istiyorsun defol git

YILMAZ: 2 milyon dolar artı otobüs parası

ZEKİ: hıı

YILMAZ: zıtt babanın bıyığı

ZEKİ: ne diyorsun sen be adam

YILMAZ: vallaha dolmuşta döviz bozdurmuyorlar onun için dolmuş parasını isterim? (koltuğa ayağını uzatarak oturur

ZEKİ: Allah Allah! Defol git be adam

YILMAZ: vallaha paramı almadan bir yere gitmem hem bu parayla köyün yol su elektrik masraflarını karşılayacağım

OSMAN: o köyde elektrik var mı?

YILMAZ: yok ama yapacağız

OSMAN: kim yapacak

YILMAZ: baban! Tabi ki sen pinti milyoner vallaha eğer seçimi kazanıp bu köye elektrik getirmezsen ağzını burnunu kırarım belediye başkanı değil belediye palyaçosu olursun. Şimdi sen bıdı bıdıyı kes şu projelerini anlat bakayım

OSMAN: sen kimsin be

YILMAZ: ulan ne salak adamsın be! Yılmaz köyün yılmaz kahramanı yılmaz durmaz dedik ya!
Anlat vallaha bilek geliyor vallaha burnunu kırarım milyon dolar versen düzelttiremezsin vallaha anlat

OSMAN: bakın köye baraj yaptıracağız, parklar açacaz, stadyum yaptıracaz, okullar açacaz.

YILMAZ: vallaha sen kesin seçimi kazanırsın

OSMAN: niye

YILMAZ: e kıçından sallıyorsun da ondan. vallahi bir attın ben buradan karşılayamadım ve senin gibi i.. tövbe estağfurullah bana kötü laf ettireceksiniz senin gibi p.... Alah’ım sen bana mukayet ol senin gibi ş.... Allah’ım gittikçe çoşuyorum senin gibi insanlar kazandılar seçimi

OSMAN: bakın daha biz haritamızda görmüş olduğunuz yere baraj yaptıracaz, efendim şu bölgeye deniz yaptıracaz

ZEKİ: Osman Bey lütfen! Orada deniz yok!

OSMAN: dur zeki efendim şu bölgeye olimpiyat stadı, şu bölgeye de piramit şu bölgeye cami şu bölgeye özgürlük heykeli

ZEKİ: Osman Bey iyi misiniz ayy gene krizi geldi adamın

OSMAN: ulan bunca sene millete ettiğiniz kriz neydi ulan tutmayın ulan beni yettim gari
Osman höyyyyyyt(içeri bir adam girer)

SADIK İNANIR: Hey! Osman beyi rahat bırakın ulen ben

OSMAN: sen kimsin ulen

SADIK: ben aşağı yılmaz köyün sadık kahramanı sadık inanır. Kadir İnanır'ın sütkardeşiyim beni buraya köylüler gönderdi sevgili belediye başkanımızı rahat bırak ulen o bize baraj, park, stadyum, okul, hatta deniz yaptıracak

ZEKİ: : gördün mü? pis köylü

YILMAZ: sen nereden biliyorsun!

SADIK: e daha yeni duydum sen duymadın mı?

YILMAZ: yok! Duymadım!! Ulan tutmayın ulan beni!

Üye Girişi